sobota 15. prosince 2012

Uvidíme

Asi všichni vidíte, že na blogu se toho mnoho neděje. Nechci říct, že definitivně končím, že blog už nikdy nebude aktivní, ale teď prostě ne. Nejprve nemám čas, každý den mám školu OPRAVDU do šesti hodin a poté co přijdu domů sedám ke knihám a čtu. Tudíž přes týden není na blogování čas žádný. O víkendu dělám věci do školy, trávím čas s přáteli a věnuji se rodině.

Druhým důvodem je, že mi najednou přijde blogový svět tolik vzdálený. Nemám v hlavě už jen šminky a štětečky, jako většina blogerek. Zjistila jsem, že nejsem typ holky, kterou baví se hodiny a hodiny líčit, zkoumat kvalitu řasenek a stínů. Mám pár stalých produktů, které používám a jsem s nimi spokojená. Navíc se poslední dobou téměř nemaluji a pokud ano, tak velmi střídmě, tudíž nemám na blogu čím "ohromovat".

Prostě a jednodušše cítím, že tohle vážně není nic co by mě naplňovalo. Je mi to opravdu líto, protože jsem si vždy moc vážila svých čtenářů, dělaly mi radost komentáře děkující za inspiraci a vaše neuvěřitelná podpora, která neuhasla ani v době, kdy jsem na blog opravdu kašlala. Nechci urazit bloggerky, které píší o kosmetice, protože i jejich články mi jsou mi, v nerozhodných chvílích, ku prospěchu. Ale já už se prostě v tomto světě necítím. Nepotřebuji dvacet pudrů, nelakuji si každý týden nehty jinou barvou, nosím jeden typ líčení, který mi sluší a hlavně - nemám najednou potřebu za tyhle věci utrácet. Nad nikoho se tímto nechci povyšovat, či bloggerky milující kosmetiku zesměšňovat, každý máme jiné zájmy a stále jsem holka a stále se chci líbit, tudíž to neznamená, že mě najednou nebaví o sebe dbát, nebo se parádit. Už jen nemám co nabídnout a blogový svět takto, jak je nastavený, je mi velmi vzdálený.

Uvidíme jak to bude dál, třeba začnu psát blog jiným způsobem, v letním semestru, ve kterém si nenavolím milion volitelných předmětů a škola mě nebude tolik zaměstnávat :-) Děkuji za podporu, kterou jsem ve vás po celou tu dobu měla! Pokud chcete, můžete mě stále sledovat na instagramu a pokusím se býti aktivní i na své fanpage na facebooku.

38 komentářů:

  1. Škoda že končíš, nemusela si písať len o kozmetike, najviac ma práce bavili články o tvojom živote a zážitkoch, modelingu a skúsenostiach a tak :)Ale ty vieš, a ja dúfam, že ťa ešte niekedy chytí chuť písať a ja (a myslím že nie len ja) si budeme môcť niečo od teba prečítať

    OdpovědětVymazat
  2. fanpage to jistí :)
    brzy se vrať!
    PS: u mě na blogu probíhá giveaway o vánoční maličkost, účastni se: http://zrzunka.blogspot.cz/2012/12/ahoj-mam-tu-pro-vas-slibenou-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Simbli,
    na jednu stranu je mi moc líto, že si dáváš pauza a možná se už nevrátíš, na druhou stranu si říkám, že je super, že jsi přišla na to, že prostě blogování je jiný svět a že chceš žít normálně. Blogování mění život, kupuješ si věci jen kvůli recenzím...přeju ti hodně úspěchů v normálním životě a moc se těšim na fotky na instagramu!
    Měj se hezky!
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  4. skoda, ja tvuj blog nikdy necetla kvuli sminkam, jako spis kvuli tvym zazitkum, cestovani...Snad si jednou najdes cas, hodne stesti do Noveho roku a hodne sil ve skole. Zdravi jane

    OdpovědětVymazat
  5. Budu tě ráda číst, ať už budeš v budoucnu psát o čemkoli, protože jsi mi milá jako člověk.
    S kosmetikou docela chápu.
    Jistou dobu jsem hodně žila módou a kosmetikou, pak jsem měla období, kdy jsem nestudovala a dostala jsem zajímavou nabídku práce v seriozní kosmetické firmě (žádný pouliční a podomní prodej nebo židárna typu Mary Kay), ale zjistila jsem, že to nejde. Že přesně, jak píšeš, ráda se líbím, ale nedovedu tím žít, aby to byla práce, koníček, životní styl. Kosmetika je pro mne jen sluha, nikoli kult.
    Měj se hezky a ať se ti daří při studiu.

    OdpovědětVymazat
  6. Mě hrozně bavily tvé články z cest... Alespoň někdy bys nám mohla napsat, kam se chystáš :))

    OdpovědětVymazat
  7. Doufám, že se k blogování vrátíš, mám to tu ráda. Pár lidí mi říkalo, jestli nechci začít s blogem, ale jsem na tom podobně - líčím se pořád dost podobně a používám hlavně pořád skoro stejné produkty; nemělo by to cenu. Navíc jsem dost časově vytížená, takže by mě to štvalo. Každopádně doufám, že sem třeba někdy napíšeš aspoň nějaké zážitky z cestování, ty jsem četla nejradši.

    OdpovědětVymazat
  8. To je skoda, ale dufam, ze ti blog zacne chybat a raz sa sem urcite vratis:) Budu mi hlavne chybat tvoje clanky o cestovani a o modelingu, ktore ma vzdy velmi zaujimali. Kazdopadne ti prajem, aby sa ti darilo a snad za par tyzdnov,ci mesiacov sem nieco hodis:)

    OdpovědětVymazat
  9. Já tvůj blog mám ráda hlavně kvůli fotkám a zážitkům, které my ostatní nemáme šanci prožit... I když mě líčení hodně zajímá, tak u tebe bych si radši přečetla co si dělala o víkendu, kde si byla a co si viděla :)
    Jsi mi hrozně sympatická, moc ti fandím a doufám, že po nějaké době si třeba najdeš chvilku čas :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ved sama si vravela,ze tvoj blog nie je urcny len ako kozmeticky,ze je hlavne o tebe. Tak nechapem pointu tohto clanku , kde pises,zenemas v hlave len sminky...

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní: Dobře a řekni mi o čem mám tedy psát? Je hezké, že mi tu každý mile píše, že ho zajímaly články o mých zážitcích, každopádně já přes školní rok necestuji. Mám nudný život, sedím do večera ve škole a o víkendech se válím doma a chodím si sednout na drink s přáteli. O čem mám tedy psát? Nepřipadám si jako zajímavý člověk, který by se měl vystavovat na internetu.

    OdpovědětVymazat
  12. No hurá. Na těchto "dospělých" myšlenkách ztroskotá většina blogerek :) ...

    OdpovědětVymazat
  13. Škoda :( Taky se ale přidávám k těm, které baví tě číst spíš kvůli tvé osobě a stylu psaní, než kvůli kosmetice a modelingu. Sice píšeš, že pak bys něměla o čem zajímavým psát, myslím ale, že i ze zážitků a situací všedních dní by mohly díky tvému stylu psaní vznikat zajímavé a čtivé články :)Blog mi možná část čtenářek ztratil, ale přišly by nové naladěné možná malinko jinak, mohlo by to být zajímavé. Ale hlavní je jak to cítíš ty, rozhodně se do ničeho nenuť. Měj se hezky a ať se ti ve všem daří!

    OdpovědětVymazat
  14. Co na to říct než PFFF!
    Kašli na to, jací jsou ostatní. Vytvoř si vlastní téma - ostatně - je to tvůj osobní blog, ne žádné noviny co musí bojovat o prodejnost.
    Pokud chceš psát o tom, co děláš do školy, piš o tom. Čtenáři se vždycky najdou.

    OdpovědětVymazat
  15. Nemyslím si, že bloggerky které čtu jsou takové, jak ty píšeš. Pochybuju, že některá z nich má v hlavě jen šminky. Naopak mi přijde, že jsou to holky, které toho stíhají strašně moc a mnohem víc než ostatní a jejich život je mnohem barevnější, takže mají pořád o čem psát a nemusí to být jen o šminkách... A nejvíc se mi líbí blogy, kde se píše o všedních radostech i strastech a ty má každý:)

    OdpovědětVymazat
  16. Naprosto ti rozumím!! Odpočiň si..a až na to budeš mít čas a chuť, tak nám můžeš zase přispívat nebo založit jinačí blog. A určitě nemusí být o šminkách. Já naopak preferovala články s tvýma názorama, rozhodně víc než líčení :), ty mě bavily moc. V tom byla větší osobnost :), ale asi jsem jediná :D. Mám to jako ty, taky nejsem typ, co by to malování až tak řešil, jo když má člověk jiný starosti, tak určitě neřeší denně líčení, aby vypadal úžasně, měl šlechtěný nehtíky a byl vystajlovanej :D, je fajn vypadat hezky, ale někdy jsou zkrátka důležitější věci.

    OdpovědětVymazat
  17. Jsem moc ráda, že ses ozvala a vysvětlila důvod nepřítomnosti, toho si jako věrná čtenářka moc cením! A naprosto tě chápu! Mně "tohle" dřív bavilo a teď sleduji cca 3 blogy, ale to jen a pouze díky tomu, že jejich autorky jsou super holky, ale abych četla recenze na stíny, řasenky atd. na to mně už taky neužije, takže tě chápu a nakonec jsem i ráda, že jsi taky taková :-))
    Já tě určitě budu sledovat aspon na fejsu, tak doufám, že sem tam přidáš nějakou fotku :-))

    Pavlína

    OdpovědětVymazat
  18. A právě proto jsem tě tak ráda sledovala. :) Tak taková prosím zůstaň, ta tvá povaha a to, že nejsi tak moc zapálená do kosmetiky mi bylo nejbližší, ačkoli právě náplní blogu byla kosmetika.
    Tvá věrná čtenářka Zuzka

    OdpovědětVymazat
  19. Mno, většině holek se asi líbíš prostě proto, že jsi prožila něco, co se naskytne málokomu. Dělat modelku a procestovat svět. To jen tak někdo nemá a spoustu holek by to zajímalo. (Díky těmhle zkušenostem máš asi i větší sebejistotu, tak se nedej odradit, že by snad někoho nezajímalo jen tak psaní ze života a že by někdo namítal, že jsi moc taková nebo maková.) Kosmetických blogů je dvanáct do tuctu. Jsi mi tímhle článkem sympatická mnohem víc než dřív. Oproti bloggerkám co si fotí jídlo v restauraci a kelímek ze Starbucks je docela příjemný, že si nemyslíš, že každého zajímá, co jsi měla k snídani a jak jsi upekla linecké cukroví (naprosto stejné jako kdokoli jiný, že...). Nesoudím, přečtu si to z hlediska užitečné rady, ale že bych měla vyloženě ráda slečny žijící intenzivně kosmetikou... (Ne, snad že bych je podezřívala, že místo mozku mají v hlavách jen rtěnky, ale jak tu někdo napsal, kosmetika je pro mě spotřební zboží. Nesbírám ji, nechápu to ani jako koníček, mám koníčky jiné, kosmetikou se zkrášlím, okouknu výsledek a dobrý, samotné produkty mě nebaví, navíc už mám svůj styl.) PS: Já tě nikdy na uni nepotkala. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mně je zas hrozně sympatický tvůj komentář a pohled na věc :-) Bohužel teď necestuji a celkově se modelingu nevěnuji, tudíž jsem úplně nudná obyčejná holka, která podle mého nemá už moc co nabídnout. Proto se necítím na to vést, ve své době, tolik oblíbený blog. A jak říkáš - nechci sklouznot k tomu, že budu fotit stromy nebo každý svůj kulinářský výtvor :-) Zároveň mi možná bude chybět ta komunikace s pár čtenáři, kteří mě vždy posouvali dál a jejichž názory mě zajímaly a bavily. Nikdy jsem upřímně nestála o čtenáře, kteří by mi svými komentáři nedali nic víc než naučené ochající blogové fráze. Vždy mě bavili čtenáři jako ty a několik holek výše. Přemýšlela jsem, zda by mělo cenu vést blog trochu jiným směrem, ale nejsem si jistá. Mým největším zájmem a zároveň požíračem času je teď škola a upřímně koho by to zajímalo že. Nemám ani ráda takové ty blogy, které jsou rádoby intelektuální a majitelky píší své duchaplné filozofické názory snad i o smyslu života :-D Takže opravdu nevím... A mimochodem moc ráda tě třeba poznám :-)

      Vymazat
    2. Jo, je poznat, že sebevědomí ti nechybí, ale je to jen dobře. Moc jsi mi nejdřív neseděla, ale tímhle článkem říkám, že určitě dobrý. Možná jsi taky dozrála určitým vývojem k tomu, že obecně víš, co chceš, máš i tím pádem svůj styl a na co měnit něco, co funguje a o čem hlavně víš, že to funguje. Přiznávám, že jsem tě nečetla nijak pravidelně, takže je i možný, že ti křivdím, zkrátka beru blogy jako místo, kde se něco dozvím a proklikávám, co mě zaujme.
      Moc nechápu sevřený komunitní cítění a plácání se po ramenou a ujišťování se, že ten náš trošku povrchní holčičkovský svět je taky akceptovatelný a tím pádem si nepustíme mezi sebe žádný nekalý živly, co chtějí vytýkat, krizovat nebo polemizovat. :-) Alespoň já takhle blogy z velký části vnímám, pokud se podívám hlouběji, než jen že bych šla po těch faktech, že tenhle krém je dobrý a tamten propadák. Jako pokus si zlegitimizovat něco, co má nálepku povrchní zábavy pro prostoduchý slepice. No a dokud samy na sebe budou majitelky těch blogů takhle nahlížet a hrdě nevystaví světu "dbám o sebe, používám řasenku a rtěnku a krém a co, považuju to za samozřejmý", lepší to nebude. Asi i díky tomu, že máš patřičné sebevědomí to tak bereš, maluješ se, dbáš o sebe, ale víš, že nejsi kvůli tomu povrchní slepička a nepotřebuješ to tím pádem ani nikomu dokazovat a zůstávat zakleslá v tomhle tématu a povídat si o tom, že sis zase koupila stíny a slyšet slova podpory.
      Já moc nechápu ty holčiny, který si nakoupí desátou rtěnku prostě z potřeby ji MÍT. :-) Řasenka je od toho, abych se jí namalovala, slušelo mi to a hotovo. Ne sběratelský artikl. Vždyť se to propána i kazí.
      OT poznámka: taky nechápu ty holky několikrát do týdne přispívající na blog, kde na to berou čas? Jsem student na fulltime. :-) Jako jo, vždycky si najdeš lidi na stejný vlně, byť ne asi úplně z výše zmíněných důvodů v tomhle prostředí, takže nápady, co psát a proč psát, by se asi našly, ale taky zůstávám čumět, jak je možný, že někdo bere na takovou věc tolik času. Nevím, ale chci to taky umět... :-)

      Vymazat
  20. Barčo, je super, že ses ozvala a vysvětlila svoji nepřítomnost. Naprosto tě chápu! Taky mám pár stálých produktů a ty si kupuju stále a stále dokola, protože mi vyhovují a nemám potřebu něco nového zkoušet. Taky mám jednu řasenku, jeden, pudr, jeden make up a bohatě to stačí :-) Takže mně už tenhle kosmetický blogerský svět nic neříká, přijde mi blbost mít doma 20 tvářenek nebo si kupovat kondicionér na vlasy za 400 :-) Ale každý to má jinak... Tak doufám, že blog necháš nadále přístupný, budu ráda listovat v archivu :))

    OdpovědětVymazat
  21. Ou nou! Jsem psychicky na dně z konce Tvého blogu, ale pokusím se s tím přes svátky nějak vyrovnat. Doufám, že se tak stane rychle, protože bys určitě nechtěla mít na svědomí mé neúspěšné zkouškové, z důvodu (pro mě) neočekávaného opuštění blogové scény! :D
    Budeš mi tu hrozně chybět. Tvůj blog byl jediný kosmeticky založený, který jsem sledovala (jo a pak se k Tobě přiřadila ještě Lili).:) Zbožňovala jsem Tvoje videa, která sice nebyly nijak dokonalý, ale byla jsi mi hrozně sympatická. Nechápu, jak si někdo o Tobě na základě prvního dojmu může myslet, že jsi namyšlená apod. :) Mimochodem - video s useknutou polovinou hlavy bylo prostě top! :DD
    Jenom jsem chtěla říct, že mi tu budeš chybět a uznávám, že psát v Tvém případě na blog jednou měsíčně nemá asi moc smysl (i když pro mě jo).:D Já si na svůj blog občas napíšu pro svou vlastní potřebu, a protože mě psaní baví, akorát jsem líná jak fena, ale čas od času se dokopu.:D Měj se krásně a miss UUUU, víš jak! :D :)
    wwwwKamila :D

    OdpovědětVymazat
  22. jen diky tobe vim, co je carmex a uz rok jsem nemela koutek, i když antibiotické masti nepomáhaly, pro me jsi svym blogem udelala to nejlepsi, ceho se mi mohlo dostat!
    Domka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A přesně tohle bylo vždy mým cílem - ne ukázat na blogu co mám nového, ale předat čtenářkám své zkušenosti, dát jim tipy na zajímavé produkty. Jedině tak má, podle mého, blog smysl. Děkuju za milou odezvu :-)

      Vymazat
  23. S tou fanpage jsi mě pobavila. Jako kdybys byla nějaká celebrita :D

    OdpovědětVymazat
  24. To jsem ráda, že jsem tě pobavila, každopádně na tom neshledávám nic směšného vzhledem k tomu, že "fanpage" má v součastnosti už každý blog. Stále tam přidávám novinky ze světa módy, videa z přehlídek, které se mi líbily apod., tudíž to není propagace sebe sama :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj,
    moc ráda bych Tě pozvala na svůj nový blog, který je věnován fotografování.
    Na blogu rozjíždím projekt 365... a nyní jsem zveřejnila i úplně mojí první proměnu (vlasy, kosmetika).
    Budu moc ráda, když se Ti u mě na blogu bude líbit a staneš se mým pravidelným čtenářem!:)
    Přeji hezký den, JK :)

    OdpovědětVymazat
  26. kvůli tomuhle článku si tě vážím ještě víc než předtím. cítím to naprosto stejně. i když mi budou tvoje články chybět, jsem ráda, že jsi k tomuto dospěla.

    ps: nejela jsi dneska autobusem do vrchovin? jestli ano, pak jsme jely spolu .D

    OdpovědětVymazat
  27. Prosííím, přispěj, ukaž nějaké fotky, co ted nosíš nebo jen jak vypadáš, nezalezi na tom, co mam na sobě, ale jak ti to sluší apod. Mě taky rozčilujou holky, co mají v hlavě jenom laky na nehty a jelikož se nedá na netu najít někdo osobitý, tak mi tvé články chybí extra. :( Opakuju, že recenze to byt zdaleka nemusi, napiš třeba jestli ted cvicis, jak jis, jak je ve škole, co je noveho a tak. :)

    OdpovědětVymazat
  28. Simbli,vráť sa,chýbajú mi články:((

    OdpovědětVymazat
  29. tak barčo, pojd do toho, prosim

    OdpovědětVymazat


  30. + Pozývam ťa k sebe na giveaway :) ↓
    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

    OdpovědětVymazat
  31. A já si tě zrovna najdu a nic...sakryš! :-D No nevadí, alespoň budu projíždět staré příspěvky...rozhodně to byl zajímavý blog. ;-)

    OdpovědětVymazat