pátek 4. května 2012

Nebeská Hervana

Dalším produktem, který jsem měla, díky českému Benefitu, možnost vyzkoušet je jejich nejnovější tvářenka Hervana, kterou by chtěl mít doma snad každý! Chápete, já moc nejsem na pudrové tvářenky a zvlášť poté co jsem "přičuchla" k Benetintu, jsem se rozhodla, že už ho nedám z ruky, ale Hervana mě vyvedla z omylu a upozornila mě na to, že bych neměla pudrovky zatracovat!
Už jen její vskutku nádherné balení vás vábí k sobě, takže jí chcete mít. Ono všechny tvářenky z Benefitu mají tak krásný obal, takže je těžké si vybrat, ale tahle krabička mi evokuje jemnost a krásnou barvu, kterou očekávám uvnitř. A správně. Krabička je kvalitní pevná a zaklapne se na "magnetek" takže nehrozí, že by se vám v kabelce otevřela.
Jemné pastelové barvy, které nelze slovy správně popsat, se stáčí do spirály a už po otevření krabičky vám nosem projede její krásná květinová vůně. Krabička obsahuje středně velké zrcátko, které se hodí, pokud s sebou někde tvářenku taháte.
Kromě zrcátka je přibalený ještě malý štěteček, který já osobně nepoužívám, přestože jeho tvar není úplně špatný. Štětinky jsou sice trochu hrubší, ale ne každý má štětcové vybavení, nebo opět na cesty, takže přijde malý štěteček vhod.
Teď už k barvě a konzistenci. Opět omlouvám můj foťák, který prostě není schopný zachytit žádnou barvu v celé její kráse. Hervana je jemná růžová tvářenka s nádechem do fialkova. Ale vůbec se nemusíte bát té fialové, protože je to opravdu jemná slušivá barva. A když sluší barva mně tak to už je co říct! Je matná, ale přesto ne úplně, protože na tváři se jemně třpytí, přestože neobsahuje žádné třpytky. Prostě bych řekla, že je nejspíše jedna z těch barev do perleťova, tudíž hází tento efekt, který vypadá na tváři moc hezky.
Bylo opravdu těžké vyfotit se tak, aby foťák barvu zachytil. Hervanu lze ale velmi dobře vrstvit, takže pokud chcete dosáhnout výraznějších tváří, stačí víckrát přejet štětcem přes obličej. Nepráší se, ale naopak není přehnaně zapečená, jako jsou Bourjois tvářenky, do kterých musíte štětcem rýt. 
Garnier BB cream, Yves Saint Laurent Touche Éclat, Dior eyeshadows, Diorshow iconic mascara, Yves Saint Laurent lipstick 28, Benefit Hervana
A tady již Hervana v celé své kráse (tedy na mém obličeji :-)) víte, že nejsem na moc výrazné barvy (kromě rtěnek) a na obličeji preferuji přirozenost a jemnost. Mě si Hervana prostě získala a přestože se snažím najít na ní nějaký ten zápor, aby moje recenze vypadala objektivně, tak ho prostě nenacházím. Můžu za sebe říct, že je to nejlepší pudrová tvářenka, která mi prošla rukama co se týče její krásné barvičky. Vyzkoušela jsem již řadu tvářenek a většinou jsem měla problém s barvou, která se ke mně nehodila, nebo obsahovala zbytečně velké třpytky, prášila se a spoustu jiných nedostatků. Hervana mě přesvědčila svou barvou, ale také o tom, že tvářenky od Benefitu jsou moc příjemné a určitě bych chtěla vyzkoušet i jiný odstín, konkrétně krásnou jemnou růžovku Dandelion. Tvářenku seženete v Sephoře za 890,-

Co na ní říkáte? Máte chuť tvářenku vyzkoušet? :-)

36 komentářů:

  1. Ta je krásná :-)

    http://moni-loves-sunshine.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá dobre :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Hervanu pouzivam denne, akorat ji vrstvim do intenzivnejsi barvicky, nez jakou mas na fotkach :) A taky mam jiny stetecek (sikmo strizeny s fialovym "drivkem") s tim se mi pracuje lepe, nez s klasickym rovne strizenym steteckem, ktery je u jinych BF tvarenek.

    OdpovědětVymazat
  4. Je nádherná bohužel nad můj limit výdeje za tvářenku ;)


    http://makesbeliave.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. benefit mám ráda a tenhle tvářenka vypadá nádherně! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tvářenka vypadá úžasně :-) Jako jedna z mála mě zaujala!

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna Hervana mě tolik nebere, mám radši broskvové tvářenky :))

    OdpovědětVymazat
  8. Zaujala mně. Hlavně se mi líbí, jak dělají tvářenky v těch papírových krabičkách.
    A strašně se mi líbí ta barvička, co máš na rtech! Ta je úplně nááádherná.
    Jinak bych řekla, že ta Dior řasenka slepuje řasy, ne? Hlavně na té první fotce to tak vypadá.

    OdpovědětVymazat
  9. o Hervane snívam už nejaký ten čas :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hervanu mám na pomyslném wishlistu, ale nejdříve se chystám koupit chachatint nebo benetint :). A ve výběru Benefit tvářenek máme koukám podobný vkus, protože Dandelion je u mě v pořadí za Hervanou a potom Coralista :D. Naopak právě dopisuju článek o řasence They´re real, kterou až tak chválit nebudu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty jo, tak to koukám. Já nedám na řasenku They´re real dopustit, je to moje teď nej řasenka:)

      Vymazat
    2. Já si po prvním použití They're real strašně nadávala, že jsem vyhodila 690 za takovou řasenku, když milionkrát hezčí řasy mi udělá i klasická Max Factor 2000 Calorie a že jsem za tu cenu mohla mít vychvalovanou Lancome, ale rychle jsem se s ní sžila a už bych ji nedala z ruky - hlavně mi vůbec neslepuje řasy a ani se nehne, což obzvlášť oceňuji, protože nosím kontaktní čočky a oči mi slzí v jednom kuse :/ je vidět, jak extrémně jsou řasenky individuální věc.

      Vymazat
    3. Já jsem právě s vynášením soudu čekala víc jak měsíc a půl, myslela jsem si, že to s ní prostě ještě neumím, ale nic se nezměnilo, řasy mi naopak slepuje už při slabých dvou vrstvách :/

      Vymazat
    4. Ahoj holky, já za sebe musím říct, že, když jsem poprvé vyzkoušela řasenku They're Real, tak jsem si říkala, že to teda není žádná pecka, ale, když jsem ji použila podruhé, potřetí...tak se stala mou neeeej. Prostě jsem jí jen poprvé nějak blbě napatlala na řasy, ale teď už mám v ruce ten správný grif a vím jak s kartáčkem správně řasenku nanést. Ať si kdo chce co chce říká já ji dávám 100% a všem doporučuji!!! A nej tvářenka od Benefitu je pro mě Dandelion, protože má jemnou narůžovělou barvu a nepřipadám si zmalovaně (a balení strašně dlouho vydrží) a Benetint ten taky milujůůůů hlavně na rtech :) Mějte se hezky Andy

      Vymazat
    5. Řasenku They´re real se taky chystám vyzkoušet a souhlasím s tím, že není dobré zatracovat výrobky po jednom použití. Dandelion bych právě chtěla vyzkoušet, protože přesně jak říkáš - nevypadá s ní člověk zmalovaně a o tom to podle mě je. Hervanu bych si troufla k ní přirovnat, protože je taky jemná, ale jen má ten fialkový nádech narozdíl od Dandelionu :-)

      Vymazat
  11. na Hervanu od Benefitu jsem měla taky zálusk, ale nakonec jsem koupila Nars Deep Throat a jsem spokojená

    http://cosmeticsandthings.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Hervana vypadá moc dobře, ale já jsem se rozhodla raději pro Dandelion :) To líčení, které v příspěvku máš se mi hrozně líbí a v současné době je moje nejoblíbenější. Vynikne u něj tvoje krásná pleť a oči:) Jsem zvědavá na tu Dior řasenku, pokud nám ji představíš někdy v postu, protože mi taky přijde, že ti poměrně slepuje řasy.

    OdpovědětVymazat
  13. moc neni videt na tobe,ale urcite ji vyzkousim v sephore a treba koupim, benefit miluju
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. vypadá dobře, a ty obaly od Benefitu jsou nádherné! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ci mam chut ju vyskusat ? Po tomto clanku megavelku !!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Na fotkách fakt skoro nic není vidět :) Ale tobě to stejně sluší i nenamalované, takže si můžeme všechny myslet, že s tou tvářenkou budeme taky tak krásný :)

    Jinak já mám chuť něco od Benefitu vyzkoušet, tahle mě teda zrovna nebere, nejsou to moje barvy.
    Vypravila jsem se do Sephory, že si koupím něco v akci 2+1. Nakonec jsem si nekoupila nic, protože jsem si vybrala jen dvě věci a rozhodla jsem se, že si nebudu třetí brát "jen proto, že je to 2+1" a jako rozumná holka sem odešla. Mám v merku porefessional a sun beam, ale ty tvářenky mě teda naživo šíleně zklamaly. Mě se právě strašně líbí ty krabičky a tak, ale barvy...no nevim, nic co bych už nikde neviděla, buď to bylo strašně světlý tak, že by to na mě bylo sotva vidět a to nejsu žádnej cigoš, a taky takový moc pudrový. Ale všude čtu jen chválu, tak si říkám, jestli nejsu spíš divná já :) Pro mě to jsou naprosto průměrný ničím nevynikající tvářenky a dala bych za ně tak něch 400-500 Kč, ale ne sephoráckou cenu :) Je tu někdo takovej jako já? :)

    OdpovědětVymazat
  17. No upřímně mě ty Benefit tvářenky nejsou moc sympatické ani to balení se mi nelíbí, ale jako nikdy jsem žádnou neměla takže jejich kvalitu nezatracuji ... prostě nějak netoužím si žádnou pořídit. Ale uvidíme třeba časem změním názor :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Ta řasenka je dosti děsivá...

    OdpovědětVymazat
  19. Jejda, toto mi nerob, musím šetriť! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Holky řasenka se jen zdá, opravdu neslepuje, tam je problém, že jsem po nařasení ještě použila kleštičky, které udělaly docela neplechu koukám. Určitě o ní bude článek, abych vás přesvědčila, že je opravdu fajn! :-)

    OdpovědětVymazat
  21. super recenzia :) Hervana je krásna, dúfam že benefit príde niekedy aj na SR

    OdpovědětVymazat
  22. Je opravdu krásná, ale asi by se na mou pleť vůbec nehodila...

    OdpovědětVymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to přece napsané v článku

      Vymazat
    2. Tak to už je fakt síla....

      Vymazat
  24. Simbli, zahoď tu řasenku, je příšerná a jen Ti hyzdí přirozeně krásné řasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že zahazovat Dior by byl hřích :D
      Navíc, Barča tu psala čím to je a je to jasný... Když dáš řasenku a až poté kleště tak to udělá neplechu, to je jasný.

      Vymazat
  25. tvářenka vypadá hezky přirozeně :)), ale já raději používám tekuté tvářenky

    OdpovědětVymazat